ZA NOĆ VEŠTICA SE NA INSTAGRAMU TROŠE PARE PUNOM PAROM

ZA NOĆ VEŠTICA SE NA INSTAGRAMU TROŠE PARE PUNOM PAROM

Noć veštica je večeras, pa je zavladala haotična potrošnja novca u SAD na raznorazne džidža-bidže. Naravno da su milenijalci za to najodgovorniji.

Piše: Vugl (redakcija@vugl.rs)

Izvor: CNBS // Foto: Pixabay


Noć veštica je stvoren za Instagram. Naravno, u materijalnom smislu. Kada dođe to potrošnje, skoro polovina, odnosno 48% milenijalca kupuje stvarčice sa reklama na toj društvenoj mreži. U poređenju sa Generacijom X, to je za trećinu više.

Maltene, 4 od 10 milenijalaca kažu da osećaju veoma veliki pritisak za vreme Noći veštica, i skoro jedna trećina je priznala da troši mnogo više tada nego za bilo koji drugi praznik.

„Čak to uopšte nema veze sa zabavom; to je pravljenje nekakve slike kao da se super provodiš“, rekao je Met Šulc iz „Compare Cards“.

U proseku se potroši oko 86 dolara, prema podacima od prethodne godine. Novac se daje na kostime, ali i na raznorazne slatkiše.

Da li će biti prerušeni u nekoga iz „Stranger Things“ ili iz „Baby Shark“, istraživanje je reklo da će skoro polovina sigurno biti u nekom kostimu.

Drugim rečima, potrošiće se malo manje od 9 milijardi dolara tokom spooky perioda.

Oko 3 milijarde na kostime, isto toliko i na dekoraciju, nešto manje na slatkiše, ali zato 390 miliona dolara će biti potrošeno na čestitke.

Potrošnja se nije naročito promenila, ali se primećuje da je motivacija za kupovinom sve veća, budući da su to videli da rade njihovi prijatelji, komšije i poznate ličnosti na Instagramu.

?>