OPADA UTICAJ INFLUENSERA NA INSTAGRAMU

OPADA UTICAJ INFLUENSERA NA INSTAGRAMU

Poslednji izveštaj analitičke kompanije „InfluencerDB“ pokazao je da su nesponzorisani postovi opali sa 4,5% na 1,9%, a sponzorisani sa 4% na 2,9%.

Piše: Vugl (redakcija@vugl.rs)

Izvor: Hype Beast // Foto: Pixabay


Prema nedavnim istraživanjima, uticajnost na Instagramu doživela je znatan pad.

Poslednji izveštaj analitičke kompanije „InfluencerDB“ pokazao je da su nesponzorisani postovi opali sa 4,5% na 1,9%, a sponzorisani sa 4% na 2,9%.

Čini se da su feedovi postali preplavljeni sponzorisanim postovima, što daje manju vidljivost infulenserima koji žele direktno da se povežu sa svojim pratiocima.

Iako Instagram algoritmi nude veći prioritet sponzorisanim postovima, brojevi mogu takođe ukazivati na sklonosti pratilaca za kvalitetnim sadržajem koji dolazi sa sponzorisanim kampanjama.

Studija je takođe istakla da uticajni ljudi sa manje pratilaca prolaze bolje: oni sa 5000 do 10.000 pratilaca imaju tendenciju da dosegnu oko 6.3%, dok oni od 1.000 do 5.000 porastu oko 8.8%.

Kao rešenje, „Mobile Marketer“ je predložio da preduzeća mogu da usmere svoju strategiju za zapošljavanje više mikro-uticaja, a ne da imaju samo nekoliko uticajnih grupa sa velikim praćenjima.

?>