JUTJUBERI PROTIV GOVORA MRŽNJE

JUTJUBERI PROTIV GOVORA MRŽNJE

Osam popularnih jutjubera iz Srbije snimilo je muzički spot protiv govora mržnje na jutjuberskoj sceni. Spot pod nazivom „Klikbejt“ premijerno je prikazan na Balkan Tube Festu u nedelju, 14. aprila, u Sarajevu.

Izvori: DWA/YoungMedia, BTF //Foto: Marija Erdelji


Osam popularnih jutjubera iz Srbije snimilo je muzički spot protiv govora mržnje na jutjuberskoj sceni. Spot pod nazivom „Klikbejt“ koji je premijerno na Balkan Tube Festu (BTF) u nedelju, 14. aprila, u Sarajevu.

Jutjub je odavno postao dominantan medijski kanal mladih, a jutjuberi njihovi uzori. Kakav sadržaj plasiraju svojoj publici? Kako se odnose prema medijskoj etici? Ima li pobednika u„Jutjub ratovima“? Šta o tome misle sami kreatori? Uticajni jutjuberi iz Srbije – Dex, Duxa, „Najbolji ortaci“ Ćofi i Lazić, Kovalska, Dule PCAXE, Jenni Martin i Cone iskazali su svoj stav kroz muzički spot „Klikbejt“.

Premijernom prikazivanju „Klikbejta“ na Balkan Tube Festu prethodila je panel-diskusija o etici na Jutjubu na kojoj su učestvovati svi autori spota. Panel je vodio Vladimir Marković Looney, koji je moderirao grupu. Uporedo sa predstavljanjem u Sarajevu, „Klikbejt“ je lansiran i na Jutjubu.

Autori će spot promovisati 18. aprila na konferenciji za novinare u Beogradu.

BTF predstavlja direktan susret Jutjub zvezda sa ovih prostora i njihovih fanova, kao i svojevrsnu reviju najboljih klipova u protekloj sezoni. Ovaj festival je regionalnog karaktera, te spaja mlade sa prostora nekadašnje Jugoslavije i prikazuje da nacionalnost i vera ne treba da sprečavaju ljude da rade zajedno stvari koje vole.

Prva tri festivala održana su u Beogradu24. oktobra 2015. godine, 1-2. oktobra 2016. i 24-25. juna 2017. godine. Nakon toga, u 25-26. novembra 2017. BTF je održan u Sarajevu. Balkan Tube Fest nastavio je turneju – 28-29. aprila 2018. u Banjaluci, a sada, 13. i 14. aprila vratio se u Sarajevo.

Pesma i spot nastali su u okviru projekta „Mladi mediji“ koji Dojče vele akademija sprovodi u regionu od 2017. godine.

A evo kako je izgledalo nastajanje spota:


?>