FEJSBUK REBRENDIRA SVOJ LOGO U ČUDNOM TRENUTKU

FEJSBUK REBRENDIRA SVOJ LOGO U ČUDNOM TRENUTKU

Tajming ovog poteza je neobičan, budući da se Fejsbuk u poslednje vreme našao u klinču između političara i javnost oko slanja političkih poruka, slobode govora i ostalih pipavih stvari na toj platformi.

Piše: Vugl (redakcija@vugl.rs)


Izvor: NBC News // Foto: Pixabay

Fejsbuk je u ponedeljak predstavio svoj novi logo.

Naime, kompanije je objavila na svom blogu da će logo biti promenjen, uprkos tome što će naziv ove socijalne mreže ostati isti, kako bi mogao da se bolje uklopi sa ostalim ponudama i uslugama koje nudi.

„Danas, mi unapređujemo naše brendiranje kompanije. Zato predstavljamo novi logo kompanije koji će u budućnosti odvojiti čitavu našu korporaciju od Fejsbukove aplikacije, koja će nastaviti da ide svojim putem“, napisao je Antonio Lusio, šef marketinga u Fejsbuku.

Tajming ovog poteza je primetan, budući da se Fejsbuk u poslednje vreme pronašao u klinču između političara i ostatka javnost oko slanja političkih poruka, slobode govora i ostalih pipavih stvari na toj platformi.

„Ova promena je samo način za bolju komunikaciju sa ljudima koji koriste naše usluge konektovanja, šerovanja, građenja okruženja, publike i pratilaca“, napisao je on na blogu.

Novi logo je ispisan velikim slovima. Iz kompanije su saopštili da će novi brend se prikazati na Instagramu, Vacapu i ostalim aplikacijama koje nude.

Gugl je napravio sličan potez 2015. godine kada je rebrendirao svoj logo.



?>