Ovo je deset najgledanijih jutjubera u 2019. godini

Jutjub takođe zaokružuje godinu, te je izbacio listu ko su bili njegovi najposećeniji kreatori sadržaja.

Piše: Vugl (redakcija@vugl.rs)

IzvorVariety // Foto: Pixabay

 

Definitivno „PewDiePie“ ostaje na neprikosnovenom prvom mestu Jutjub planinčuge. Njegove snimke je videlo preko četiri milijarde posetilaca tokom 2019. godine, naveli su iz Jutjub kompanije. Humorista, gejming vloger i obožavalac mimova, čije je pravo ime Feliks Kjelberg, je takođe i indvidua na Jutjubu koja ima najviše pratilaca na svom kanalu. Trenutan broj je 102 miliona. Svakako, njegova gledanost je skočila u prethodnih nekoliko meseci kada je zajedno sa svojim fanovima se borio da prestigne broj pratilaca indijskog, muzičkog kanala „T-Series“.

Između ostalog, Jutjub je napravio listu top 10 najgledanijih kreatora sadržaja:

 

„PewDiePie“ (4 milijarde posetilaca)

Unboxing 100 MIL YouTube AWARD!!

 

Filip Nito (2,8 milijarde)

RESPOSTAS DE PROVAS MAIS ENGRAÇADAS

 

Animacijski kanal „Pencilmation“ (2,8 milijarde)

Playing GTA 5 As A BILLIONAIRE!

 

Dejvid Dobrik (2,4 milijarde)

REAL LIFE IRON MAN SUIT!! (JET PACK)

 

Trik umetnici „Dude Perfect“ (2,3 milijarde)

Nerf Trick Shots | Dude Perfect

 

Filantropista „MrBeast“ (2,2 milijarde)

I Ordered Pizza And Tipped The House

 

Australijski gejmer „LazarBeam“ (2 milijarde)

Happy Wheels is BACK!

 

„Fischer’s“ – sedmočlana japanska vlog ekipa (1,9 milijarde)

【大流行】ナンジャモンジャにフィッシャーズがキャラになって参上しました!!

 

„AzzyLand“ (1,9 milijarde)

Foods you have been eating WRONG your entire life !

 

Ipak, „PewDiePie“ je uspeo da kutliviše svoju bazu fanova i da stvori tradicionalnu emsiju pod nazivom „Meme Review“, gde on kritikuje i ocenjuje raznorazne mimove. Relativno skoro mu je na meti bio i beba Joda iz najnovije serije „The Mandalorian“.

 

Takođe, istraživanje je pokazalo da on ima veću popularnost od NBA zvezde LeBrona Džejmsa među muškim delom Generacije Z.