Instagram objavljuje rat TikToku

„Instagram” je predstavio nekoliko promena na svojoj aplikaciji „Reels”, konkurentu „TikTok”-a, koji je u poslednje vreme na meti američke administracije.

Foto: Pixabay

Izvor: TechCrunch

Instagram je predstavio nekoliko promena na svojoj aplikaciji „Reels”, konkurentu TikToka, koji je u poslednje vreme na meti američke administracije. Naime, ova kompanija pokušava da unese veliki broj promena kako bi parirala TikTok aplikaciji.  Oni kažu da rade će ažurirati nekolicinu stvari: mogućnost stvaranja dužih video-snimaka, kao i dodavanje alatke za seckanje i brisanje isečaka radi lakšeg uređivanja.

„TikTok je svakako popularisao pravljenje kratkog snimka od 15 sekundi.  Ali njegova aplikacija takođe omogućava video-snimke dužine do jednog minuta, što je takođe popularna opcija. „Reels”, koja je pod vlasništvom Instagrama, traži da takođe ima opciju pravljenja dužih snimaka, međutim, to im još nije dozvoljeno. Video je ipak produžen na 30 sekundi, a ne ceo minut, kako bi se korisnici podstakli na originalnost.


VIDI NA VUGLU:

Usamljena, depresivna i premorena mladost

Skoro 500 kitova je nasukano na obalama Tasmanije

Čujte i počujte: Uskoro nam Tviter uvodi audio tvitove


„Nastavljamo da poboljšavamo ‘Reels’ na osnovu povratnih informacija ljudi, a ova ažuriranja olakšavaju stvaranje i uređivanje. Iako je još uvek rano, vidimo mnogo zabavnog, kreativnog sadržaja “, rekla je direktorka Instagram „Reels”-a, Teza Lions-Leng.

Međutim, ono što čini TikTok tako jednostavnim za upotrebu je to što ne morate da budete profesionalni video producent, da biste to učinili da izgleda perfektno. Na primer, pomoću funkcije TikTokove sinhronizacije zvuka, aplikacija može automatski da pronađe muziku koja se sinhronizuje sa vašim video-klipovima, ako ne želite da preuzmete potpunu kontrolu nad uređivanjem. Sa druge strane, na „Reels”-u morate ručno da pronalađete odgovarajuću muziku, koja će da se uskladi sa vašim snmkom, umesto da to prepustite apliakciji.

I pored toga što se „Reels”  besramno pozicionirao kao TikTok klon, uspeli su da privuku brojne javne ličnosti sa velikom bazom pratailaca. Neki od njih su i (doskorašnji) članovi britanske kraljevske porodice Vilijam i Kejt. Dok se sudbina TikToka u Americi i dalje ne zna, postavlja se pitanje, ukoliko TikTok  prestane sa radom, da li će čak i Instagram imati kapacitete da svu tu publiku preusmeri na „Reels”?

TikTok je čitava jedna društvena mreža, ali „Reels” ipak pokušava da to šire kreativno iskustvo ugura u mnogo manju kutiju uz toliko drugih generičnih funkcija, koje mogu da dovedu do prezasićenja.