Bumeri su veće „pahulje“ nego milenijalci, kaže studija

Starije generacije osetljivije u odnosu na mlađe, pokazuje novo istraživanje objavljeno u „Journal Psychology and Aging“. „Ovo samo sugriše da su milenijalci, oni između 22 i 38 godina, mnogo manje osetljivi od bejbi bumera, onih između 55 i 73 godine“, rekla je Džulija Naftulin za „Bussiness Insider“.

Piše: Vugl (redakcija@vugl.rs)

Izvor: Bussines Insider // Foto: Pixabay

 

Svima su puna usta kako su milenijalci veoma „osetljivi“, ali društvo se ipak malo ogrešilo, jer je očigledno etiketiralo pogrešnu generaciju za tako nešto.

Naime, ispalo je da su starije generacije osetljivije u odnosu na mlađe, pokazuje novo istraživanje objavljeno u „Journal Psychology and Aging“.

„Ovo samo sugriše da su milenijalci, oni između 22 i 38 godina, mnogo manje osetljivi od bejbi bumera, onih između 55 i 73 godine“, rekla je Džulija Naftulin za „Bussiness Insider“.

Ona kaže da su istraživači hipersenzitivnost definisali kao nepoštovanje tuđeg fidbeka i odbijanje svake moguće kritike na svoj račun.

Studija, koja se zapravo bavila narcizmom, istražila je prethodnih šest različitih baza podataka koji su uključili skoro 750 ljudi, od 13. do 77. godine, da bi bolje razumeli kako se njihova samoljubna narav menja kroz generacije, i koliko ona zaista raste tokom ljudskih godina.

Narcisoidni poremećaj ličnosti je mentalno stanje koje uključuje preteranu svest o sopstvenoj bitnosti, potrebu za posebnom pažnjom i dokazivanjem, nedostatak empatije, i veoma slabo samopouzdanje kada dođe do kritikovanja.

Stručnjaci su došli do zaključka da kada osobe stignu do 40. godine, postanu manje osetljive na okruženje. Međutim, gledano kroz generacijsku prizmu, istraživanje je pokazalo da su mlađe generacije ipak manje osetljivije nego njihovi roditelji.

 

Milenijalci imaju reputaciju „pahuljice“

Na ovu rečenicu je podsetio Nil Huv, američki teoretičar, u intervjuu 2017. godine za „Forbes“. On je rekao da milenijalce medijske organizacije tako nazivaju upravo zbog njihove političke korektnost i hiptersezitivnosti.Međutim, on kaže da to daje iskrivljenu sliku.

„Fokusirati se samo na to kroz negativnu prizmu vodi ka tome da milenijalci zapravo ne mogu ništa da urade. I to ruši širu sliku o snazi koju oni nose, budući da će ova država (SAD) imati samo benefit od toga kroz godine što dolaze“, rekao je on.

Prema priči novinara Džola Steina, milenijalci su pozitivniji, pošteniji, više prihvataju druge, i optimistični su. „Oni imaju kvalitetan uticaj za duge staze“, rekao je on 2013. godine u „Time“ magazinu.

Sa druge strane, prema njegovim rečima, bejbi bumeri su i takozvana „ja generacija“, ali su oni to projektovali na milenijalce, stvorivši od njih „ja, ja, ja generaciju“. On dodaje da je „iza svega toga priča mnogo dublja od pukih stereotipa“.„Generacijska veličina se determinište prema njihovim reakcijama na izazove koji dolaze pred njih. I, kao najvažnije, kako mi reagujemo na njihove reakcije“, napisao je on.